سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
  • شهادت استاد مرتضي مطهري، 1358 هـ ش - روز معلم
23 شوال 1445
    Wednesday 1 May 2024
    • روز جهاني كار و كارگر
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت

    چون زلف تو می رقصد

    شعری از

    دنیل نعمتی

    از دفتر شعرناب نوع شعر قطعه

    ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ ۱۹:۳۲ شماره ثبت ۱۲۱۱۷۸
      بازدید : ۱۶۳   |    نظرات : ۷

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر دنیل نعمتی

    از چه بگویم من؟!
    ماهی که پنهان است؟! 
    از حال خوشم گویم؟! 
    حالم که پریشان است 
    این شور غزل از توست
    گرمای زمستان است
    تا بیتی که می مانی
    آتش چو گلستان است 
    روحم فسرد از غم
    کاشانه ی ویران است
    آتش به تنم جانا 
    نام تو که باران است
    گر حال تو مطلوب است 
    گر روی تو خندان است
    عمرم به فدایت باد
    کین پیمان دوستان است 
    چون زلف تو می رقصد
    عالم همه رقصان است
    چشمان تو خورشیدی
    در مرکز کیهان است
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    طاهره حسین زاده (کوهواره)
    شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۰۷


    سلام و درود

    عالی و ارزشمند نگاشتید با پایانبندیِ بسیار زیبا زنده باشید

    پیروز و سربلند بمانید و شاد


    جواد کاظمی نیک
    شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ۰۷:۵۲
    درودبرشما زیبابود 💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐
    ❤️❤️❤️❤️🪷🪷🪷🪷🪷
    🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐
    🪻🪻🪻🌼🌼🌼🌸
    🌺🌺🌺🌺🌺🌷
    🍀☘️🌱🌹💐
    🌿🌿🌿🍁
    🪴🪴🪴
    🏵🏵
    💟
    نیلوفر تیر
    شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ۰۹:۲۵
    درود بر شما خندانک خندانک نویسا و مانا باشید خندانک
    محمد باقر انصاری دزفولی
    شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۴۱
    با سلام
    لذت بردم
    درود خندانک خندانک خندانک درود
    محمد اکرمی (خسرو)
    شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۲۸
    درود جناب نعمتی
    خندانک خندانک خندانک
    نرگس زند (آرامش)
    شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۱۴
    درود وعرض ارادت خندانک
    موفق باشید زیبا بود خندانک
    هواجان جاویدان
    يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۵۵
    🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
    🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃

    درود

    🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃🌷

    شاد و پیروز باشید.

    🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
    🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0