يکشنبه ۲۷ آبان
یک شاخه شعربرای رز شعری از مسعود علیپور
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ۰۲:۲۷ شماره ثبت ۱۲۸۵۶۸
بازدید : ۲۴۰ | نظرات : ۴۳
|
آخرین اشعار ناب مسعود علیپور
|
نشسته ای به کشتنم ؛ چرا نظاره می کنی
قلب شکسته ی مرا چند بار پاره می کنی؟
ګاهی نشانه میروی ؛ ګاهی بهانه می بری
تا کی برای کشتنم هی استخاره می کنی؟
آن روز که من از چشم تو افتاده بودم مرده ام
بیهوده میکشی مرا ؛ قتل دوباره میکنی
|
نقدها و نظرات
|
درود و عرض ادب جناب خوشرو عزیز ممنونم از وقتی که ګذاشتید سال خوبی رو براتون آرزو میکنم | |
|
درود جناب آزادبخت ګرامی سال نو بر شما هم مبارک | |
|
درود جناب کریمی بزرګوار سال نو برشما هم مبارک مزین فرمودید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عیدتان مبارک
بداهه ای تقدیم شما:
بهاری سبز و خرم آمد امروز
به دنبالش عیان شد عید نوروز
مبارک بادتان این سال پر شور
در آن سر حال و سالم باش و پیروز
خرم و تندرست باشید