يکشنبه ۲۷ آبان
یک شاخه شعر برای رز شعری از مسعود علیپور
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ۰۵:۱۶ شماره ثبت ۱۲۸۳۸۱
بازدید : ۳۰۶ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب مسعود علیپور
|
وقتی
به ګذشته مان می اندیشم
سرم را به سنګ حسرت می کوبم
هر دویمان عشق را
بارها
به خیانت آلوده ایم
ما
زبان؛بسته ایم بر عاشقانه هایمان
و عرق اعتماد را در آورده ایم!
نشسته ایم به تماشای
مرګ بودنهایی
که هر شب
به خواب میرود
در ګهواره ی فرصتهایمان
اینک؛رویای آغوشی
که نمی تواند در خواب هم بدرقه مان کند.
سالهاست
افسار افکارمان را
به دست
قسمت سپرده ایم
تا قاب باهم بودنمان را بر سر دیوار فراموشی بیاویزد.
هوای رابطه ابریست
و هنوز هم
از آسمان ما برف می بارد!
تا در سرمای
آمد و رفت این رابطه
ردپایمان؛
تنها بازمانده خاطراتی باشد
که ده تابستان
به ما بدهکار است!
|
|
نقدها و نظرات
|
خوش آمدید شاهزاده بانو سایه ی شما روی سپدارهای من رنګ احساس می پاشه سایتون مستدام | |
|
ممنونم جناب سهیلی عزیز پیروز و پاینده باشید | |
|
ممنونم جناب مهدی پور بزرګوارشاد و کام روا باشید | |
|
درود استاد ګرامی جناب حاجی پوری عزیز ممنون که وقت ګذاشتید | |
|
درود بانو شاد و پیروز باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
لذت بردم از خوانش این اثر زیبا
درود بر شما
چهارشنبهسوریتونم مبارک