يکشنبه ۲۷ آبان
یک شاخه شعر برای رز شعری از مسعود علیپور
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ۰۹:۳۲ شماره ثبت ۱۲۸۳۳۶
بازدید : ۱۸۳ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب مسعود علیپور
|
آنګاه
که شاخه های وصل تو
در من خشک می شود
به باغ اندام تو سرک میکشم
بر شاخه ای مغرور دست درازی میکنم
یک ذره از تو کش می روم
و به قسمتی از من قلمه می زنم
و باز این من است که در تمامیت تو رشد می کند
دست هایم به پای تو که می پیچد
تمایل عجیبی
به سبز شدن دارد
و نمیدانم
این من است که در انبوه من ریشه می دواند
یا تکه ای از تو!
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم بانو | |
|
ممنونم از نګاه زیباتون بانو | |
|
ممنونم جناب استاد استکی عزیز | |
|
ممنونم جناب کریمی عزیز | |
|
ممنونم از اینکه وقت ګذاشتد استاد زراعتی عزیز | |
|
ممنونم از لطف سرشارتون جناب استاد حاجی پوری عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما