در دلم مثل عشق میمانی
گر چه این قصٌه را نمیدانی
خانم ناظم همیشه ، عزیز
دوستت دارد این دبستانی !
*******
چند سالیست « باز باران» را
در نگاه تو از برم ، بانو
بسکه از آسمان ابری تو
دشت سینه شدست ، بارانی
*******
من که رسوای عالمم ، توببر
سر بازار خود حراجم کن
من به نور تو گشته ام پیدا
نیستم اهل عشق پنهانی
*******
باز باران و باز هم تنها ...
باز هم یک خیال ، اشک آلود
در مسیر تو باز بی چترم
در هوای تو ، باز بارانی
********
گرکه کبرای قصه ام بشوی
با دو چشم تو هست تصمیمم
نگذارم شبی تورا تنها
زیر بارانی از پریشانی
*******
من دلم مثل جاده های تونیست
سنگلاخ ند راه شیرازم
ریزعلی باش و مشعلی بفروز
در شب ریل های طولانی
******
شده سردم از این شمالی ها
جان به قربان گرمسیری تو
آفتابی که استوای مرا
تا شمال دلم بسوزانی
******
تا همیشه معلمم تو بمان
تا که انسان عاشقی باشم
واحد انتخابی ام تو شدی
در کلاس علوم انسانی
********
بسکه احساس خفته درشعرم
از بلندای موج گیسویت
میکنی شهره ام به پسوند
شاعر شعرهای طوفانی...
*******
«دوستت دارم ای غریبه بمان»
تو عزیزی و چاه در راهست
با من از ردٌ گرگها مهراس
نیستم از تبار کنعانی
******
باغبان تو مرد نیکوییست
قدر گل را قشنگ میداند
باغ تو از بهار او خرٌم
دل او از رخت، چراغانی
====
با یک دنیا بهار
تقدیم به تمامی بزرگ بانوان شاعری که مفتخر به قداست شغل اموزگاریند.