يکشنبه ۲۷ آبان
جدایی شعری از روح اله سرداری
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ ۰۰:۴۶ شماره ثبت ۱۲۷۹۱۲
بازدید : ۲۰۵ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب روح اله سرداری
|
بودن بیش از نبودنت عذاب دارد
وقتی باشی اما شانه به شانه رقیب
جهنم من اینجا ست
دیوار به دیوار بهشت تو
جگرم ،نه تمام وجودم میسوزد
چه بر سرم آمده ،
که بغضی چنین سنگین
راه نفسم را بسته
و اشک مردم دیده را کور کرده
قلبم هزار پاره گشته
خوب می دانی با من چه کرده ای
جوان بودم که عاشقت شدم
حال میانسالی تنهایم
که گمشده ای دارد
گمشده ای به نام جوانی
درد لاعلاجم شد ، جدایی
دیگر تاب این همه درد را ندارم
مرهم حال خرابی که من دارم
چیزی جز مرگ نیست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
بسیارزیبابود