تو شبهایی که یکساعت نخفتم
نبودی تا کمی پیشم بشینی
تو شبهایی که در خود می شکستم
کجا بودی کجا بودی ببینی !
تو شبهایی که آتش بر زمین بود
کجا بودی ببینی پای ِ سوخته !
تو روزایی که لب تشنه ی حرف بود
کجا بودی ببینی لب ِ دوخته !
کجا بودی کجا بودی ببینی !
به عمق ِ بی وفایی ها رسیدن
نبودی تا ببینی چی کشیدم
"شنیدن کی بود مانند دیدن" !!
اگه بودی می فهمیدی که آدم
نباید قلبش از تنهایی میشکست
میفهمیدی که با یک بیوفایی
فرشته هم میشه یه آدم ِ پَست !!
اگه بودی میفهمیدی که آدم
نباید بگه عاشقم دروغی !
که فردا وقتی آبروش میریزه
نشه قایم سرش تو هر شلوغی !!
کجا بودی کجا بودی ببینی !
به عمق ِ بی وفایی ها رسیدن
نبودی تا ببینی چی کشیدم
"شنیدن کی بود مانند دیدن" !!
برو ای بیوفا از قلب ِ پاکم
منو تنها بذار با خاطراتم
فقط سعی کن که بعد از من به هیچکس
نگی هیچوقت به او " همیشه باتم" !
نداره هر کسی لیاقت ِ عشق
برو ای بیوفا ترک ِمحل کن
برو یه یجا بشین غرق تفکر
یجوری با خودت گیراتو حل کن
کجا بودی کجا بودی ببینی !
به عمق ِ بی وفایی ها رسیدن
نبودی تا ببینی چی کشیدم
"شنیدن کی بود مانند دیدن" !!