جمعه ۲ آذر
روح خیال انگیز شعری از مریم رحمتی پویا
از دفتر سنگ خارا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ۱۲:۲۰ شماره ثبت ۱۲۷۸۶۷
بازدید : ۱۷۴ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر مریم رحمتی پویا
آخرین اشعار ناب مریم رحمتی پویا
|
من همان روح خیال انگیزم
قاصد خستهای از پاییزم
تو که شالوده ی روحی در من
بی تو من زود فرو می ریزم
تا که نقشت به رخ ماه فتاد
شد سر زلف تو دستاویزم
شب تو را حبس کنم در چشمم
تا سحر ، با تو زجا بر خیزم
غم هجران که به وصلت پیوست
اشک و لبخند به هم آمیزم
در تمنّای تو رویا سازم
خالی از خود ، ز تو من لبریزم
مریمرحمتی پویا "تمنا"
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام عزیزم ممنونم از محبتت خوشحالم خوشتون اومده در مورد اون بیت منظورم فقط روح بود ی چیزی شبیه اسکلت برای روح که اگر نباشه من فرو خواهم ریخت عشق زیبا میشه ولی منظورم اسکلت روح هست ممنونم از توجهتون، البته خودم فکر میکردم این شعر ساده ای هست و پیچیدگی اشعار قبل رو نداره | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
این شعرتون خیلی امروزی تر از اشعار دیگرتون بود.. و بیشترتر دوستش داشتم..
یه پیشنهاد کوچولو بدم؟..🙊
نمیشه به .. تو که شالوده ی عشقی در من.. فک کنید..؟
در ضمن عروس خانوم شعرتون این بیت بود..
همواره سلامت و ثروتمند باشید