سه شنبه ۱۵ آبان
دو دلم شعری از مهنازخدا یاری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ۰۱:۵۱ شماره ثبت ۱۲۷۸۶۰
بازدید : ۲۵۸ | نظرات : ۳۱
|
آخرین اشعار ناب مهنازخدا یاری
|
دو دلم حرف دلم را بزنم یا نزنم
سینه سنگین شده آیا بزنم یا نزنم
چیدن واژه چه سخت است مخاطب که تویی
دل به امیّد تو دریا بزنم یا نزنم
چشم های تو پر از پرسش و فکرم شده این
دست بر حل معما بزنم یا نزنم
درد افتاده به جانم دو به شک است دلم
که بمانم ؟ بروم ؟ جا بزنم؟ یا نزنم
عاشقت هستم و ماندم که اگر فهمیدی
پیش تو دست به حاشا بزنم یا نزنم
مهنازخدایاری_قاصدک
|
|
نقدها و نظرات
|
😄😄😄نوش نگاه پر مهرت مهربونترین خوشحالم دوست داشتید 🌹😘❤️ | |
|
سپاسگزارم نوش نگاه پر مهرتون عزیزم ❤️❤️ | |
|
درود و سپاس از نقد به جاتون استاد 👌👌👌🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
چقدر خوشگله شعرتون..
خیلی دوستش داشتم
ساده.. بدور از تکلف و تودل بروو..
چه خوبه که هستید..
درود خانوم خدایاری عزیز
همواره سلامت و ثروتمند باشید