نورافشانیِ ماوراء
حفره ای ایجاد شد میان ابرها و،
تلألوی خورشید ، با تشعشعاتی داغ ،
خود را پرتاب کرد به روی زمین
چشمها با محافظتِ کفِ دستها ،
برای اینکه کور نشوند ، رفتند به کمین
دریا خوشحال شد ازاینهمه گرما
چونکه سردش شده بود وبهربلعیدنِ گرما ،
تبدیل شد به گاوصندوقی امین
به ساحل کودکی به کودکی گفت :
آنجا را ببین !
عجب صحنه ی قشنگی ست ، چه رؤیایی ست
بیا نقاشی اش را بکِشیم ، برادرِ خوبم ، امین !
جواب شنید ، فکرخوبیست خواهرِخوبم ، یاسمین !
باید ابدی کنیم آنچه را که با چشمان خویش دیده ایم
تا آیندگان به احساس قشنگمان شک نکنند و،
نگویند بی مهابا، چنان و چنین
که دلِ خونین ،
پُراز افسردگیِ روح است
همچنین قضاوتهای ناعادلانه راجع به درگذشتگان
تابلویی کشیدند با هم
درآن تابلوی زیبا و کودکانه ،
دگرعرصه ی زمین ،
نبود غمین
پُرازنوربود و نوربود و نوربود و گرما
چشمان زیبایشان ازشدت شوق ، گشت نمین
نورافشانیِ ماوراء ، شاید درنگاهها ساده باشد ،
ولی نشانه ی امید و، ارتباط است با خداوند
آن خداوند کریم
بهراین بود که بهر امیدمان ،
بین مان آن نور را به رسالت فرستاد
آن نورِ پُرتلألوتر ازخورشید " محمدِ امین "
بهمن بیدقی 1402/11/20
۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با شکوه ایران مبارک باد
"از خون جوانان وطن لاله دمیده"
"از ماتم سرو قدشان سرو خمیده"