جمعه ۲۵ آبان
لعنت به تو! شعری از فروغ فرشیدفر
از دفتر داستان عشق نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ۲۳:۴۱ شماره ثبت ۱۲۷۵۶۶
بازدید : ۴۵۷ | نظرات : ۵۹
|
آخرین اشعار ناب فروغ فرشیدفر
|
🌺
یک روز برایم چو دم عیسایی
با هر نگهت دوره کنم شیدایی
در خانه ی مهرت بشوم مهمان و
پرواز کنم از قفس تنهایی
یک روز دگر از من و قلبم دوری
در رابطه مانده ای، ولی مجبوری
دل سنگ و غریبه و نگاهی سنگین
انگار که من سایه ام و تو نوری
دل تنگ شدن حادثه ی تکراری است
هر روز دلم بین غم و بیزاری است
تو درد منی ؛ دور شدن هم تجویز!
دوری ز تو اما سبب بیماری است
لعنت به تو! که چاره ندارم از تو
جز یک دل آواره ندارم از تو
درد کهن مزمن بی درمانم
آرامش همواره ندارم ازتو
فروغ فرشیدفر
زمستان ۱۴۰۲
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر استاد محمدی گرامی و سپاس از نظر پر از لطفتون | |
|
🌸بِسمِ اللّهِ الرّحمنِ الرَّحیم🌸
🌷سلام و درود بیپایان🌷
☀️اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجّل فَرَجَهُم☀️
معصومه یعنی عشق .. معنای محبّت معصومه یعنی عطرِ الله و طَراوت
معصومه یعنی دخترِ باب الحوایج معصومه یعنی خواهرِجانشاهِ رَءافت
معصومه یعنی یاد زهرا یاد زینب معصومه یعنی آسیه ..حسِ شهامت
معصومه یعنی دلبری با چشمِ بیدار معصومه یعنی حُسنِ دیدارِ سعادت
معصومه یعنی که سفر تا مقصدِ حب معصومه یعنی طیِ راهِ استقامت
معصومه یعنی قَلبِ هَستی شوقِ بودن معصومه یعنی عزّتِ علم و شهادت
معصومه یعنی فَهمِ رویِش در بیابان معصومه یعنی لالهی دشتِ شَرافت
معصومه سردارِ رَشیدِ راستقامت معصومه اقیانوسِ آرامِ نجابت
🌷بااحترام 🌷
☀️اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجّل فَرَجَهُم☀️
❤️ آغاز دههی کرامت و ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز زیبای دختر بر شما نابیان ارجمند و خانوادههای عزیزتان مبارک❤️
☀️اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجّل فَرَجَهُم☀️
🌷
| |
|
سلام و درود بر جناب استکی عزیز ممنونم از حضور ارزشمندتون. | |
|
درود بر شاهزاده بانوی نازنین ؛ همیشه پرانرژی و مهربان ممنونم از کلمات سراسر مهر و دلگرم کننده ات عزیزم. والا منم دلم تنگه برای سایت و دوستان عزیزی مثل شما. انشالله ؛ فکرکنم امسال بیشتر بتونم در خدمت دوستان باشم. | |
|
درود بر جناب عزیزیان گرامی ممنونم از نظر لطفتون. | |
|
بانو آهنگران عزیز ممنون از محبت ولطف شما | |
|
سلام وعرض ادب عذر تقصیر بابت تاخیر در پاسخ منظور از تو همان شخص مخاطب شعر می باشد. زنده باشید. | |
|
درود بر جناب ابراهیمی گرامی بزرگوارید. ممنونم | |
|
درود برشما نظر لطف ومحبت شماست .ممنونم | |
|
درود فراوان سبزی در نگاه پر مهر شماست .ممنونم | |
|
درود بر جناب آزاد گرامی چه توان کرد که سعی من و دل باطل بود.... | |
|
درود برشما زیبایی در نگاه شماست. زنده باشید. | |
|
درود برچناب صمدی گرامی ممنونم از توجه و محبت وکامنت ارزشمندتون | |
|
درود برشما زیبا خواندید. متشکرم | |
|
درود براستاد هداوند گرامی ممنونم از لطف و محبتتون که همیشه شامل حال من وشعرهام میشه. زنده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شعری زیبا خواندم از قلمتان
بمانید به مهر و بسرایید