جمعه ۲ آذر
بوق شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 1 نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۲ ۱۸:۱۹ شماره ثبت ۱۲۷۴۳
بازدید : ۱۲۵۰ | نظرات : ۱۰۰
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
شیرینی زبانِ دلم،
به مزاج قانون خوش نیست.
تبلورِ تبسمِ گریه هایم،
در لا به لای روزگار،گم می شود.
سوت قطار هم که باشی
برای کلاغ ها،فقط بوقی!
به چه زبانی بگویم،پشمک دوست دارم!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.