جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر محمد جواد خردمند خرم دستان
آخرین اشعار ناب محمد جواد خردمند خرم دستان
|
فکر هر روز من اینست که یارم به کجاست؟
چه کند با که کند گاه نشست و برخاست؟
آنچنان در دل من شوق وصالش مانده
که ندادنم کنون؛ دی شده یا فرداست؟
هرچه در شش جهت دور و برم میبینم
عازم کوی تو و رانده شده از آنجاست
چون ببینم همه ی آیت ربانی را
اگر از یمن وجودت شمرمشان؛ رواست
هرچه زیبایی و خوبی که در چشم من است
بحر کاشی است که روزی ز دل من برخاست
کاش بودی به برم تا که نشانت بدهم
همه زیبایی دنیا که به چشمم زیباست
کاش بودی که ز زیبایی ذوقت دستان
آنچنان شاد شود؛ گویی ربّ دنیاست
روز وصلت که رسد با تو بگویم همه را
چون که توحید همان وصل و همان راه نجاه است
چون که فریاد انا الحق بسراید دستان
همه عالم بخروشد ؛ که لبیک رواست.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
زیباقلم زدید