سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        چه قدر تاریکه این کوچه

        شعری از

        توراندخت تفنگچی (سکوت)

        از دفتر بی تو نوع شعر ترانه

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲ ۰۰:۴۳ شماره ثبت ۱۲۷۱۳
          بازدید : ۹۳۰   |    نظرات : ۳۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر توراندخت تفنگچی (سکوت)
        آخرین اشعار ناب توراندخت تفنگچی (سکوت)

        از زبان خدا به بنده اش :

        اگه من مقصدت هستم , اگه من آخر راهم
        به سمت جاده ی کی پس , داری پرواز میگیری
        منو از خاطرت برده , تب این آرزوهایی
        تب تصمیم هایی که , داری تنهایی میگیری
        چرا و از برای چی , داری بی وقفه میمیری
        چرا عمر و زمانت رو , داری اینجوری میگیری
        تو راهی که نباشم من , میدونی آخرش پوچه
        ته بن بست میفهمی , چه قدر تاریکه این کوچه
        محاله که بذارم تو , ازم یک لحظه هم دور شی
        باید باشی کنار من , به حدی که تو مجبور شی
        چه بیش از حد رنجیدم , روزایی که گذشت و رفت
        به من نگاه میکردی , بدون خواهش و یک حرف
        درخت سیب تو خالی , میشه آخر این قصه
        بیا برگرد به آغوشم , به آغوشی که پر حسه
        چرا چشماتو میبندی , چرا گوشای تو بسته است
        چرا لبهات خاموشند , میدونم قلب تو خسته است
        داری میری به راهی که میبینم نابود میشی
        میسوزه قلب پاک تو , تهش آتیش و دود میشی
        فقط یک بار با قلبت صدای حرفامو گوش کن
        حصار سردت و بشکن ,چراغ غم رو خاموش کن
        ته این راه بن بسته , ته راهی که تو میری
        داری تصمیم هاتو با تب عشق کی میگیری
         
         
        ته این کوچه بن بسته , بیا برگرد تا راهی هست
        بیا باور کنم بنده ام , به من گاهی دلش رو بست
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0