بالِ فرشته
رنگارنگیِ پرهای طاووس مثالم بود ،
برای بالِ فرشته
اما دراین شوره زارِ زارِ زار،
زیباییِ بال اش را فراموش میکند او
با اینهمه آدمها و اعتیاد به یکریزِ گناهها ،
چقدر بد میشود حالِ فرشته
هرجا که ترددِ دد و دیو باشه
یعنی ابطالِ فرشته
یعنی حرمتِ لت و پارِ فرشته
هرجا که پُرازخوبی باشه
فرشته ی ناز میخندد ، قربانِ خنده هایش
و برآن گونه های نازَش ،
دو چالِ فرشته
کاش هیچوقت قرین نباشیم با دیو
باشیم دمادم ، فرشته سان و ، شویم دچارِ فرشته
صبح به صبح به هرگلی ، با ژاله نوشته :
طراوت بادا برتو،
ای دنیای زیبا !
خوش شگونی را نسیم ، براین طالع نوشته
ز ژاله های یکریز پُرشده درون لاله
کدام شراب را دیدی ، که مُسکرتر از آبست ،
برای کام عطشان ؟
ماوراء که جز خوبی ندارد ،
جام سرخوشانه را ، برهرلاله نوشته
لاله های رنگارنگ ،
پُراز اعتیاد به عشقند
وقتی ناله ای زعاشقی ، برمیخیزد ،
معشوق ، حرفهای عاشقی را ،
براین ناله نوشته
درکتاب آفرینشش هم ،
همه آنهایی که عاشقند به هریک ازهنرها ،
با عنوانِ یک واله نوشته
ردِ عشقش را هم ، به هر هاله نوشته
بهمن بیدقی 1402/10/29
چه حس زیبایی داشت.. پست فرشته خوی شما..
سلامت و ثروتمند باشید