جمعه ۲ آذر
زندگی چیست شعری از بابک خنشا
از دفتر شعر نو نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ ۱۱:۴۵ شماره ثبت ۱۲۷۰۵۸
بازدید : ۳۴۲ | نظرات : ۰
|
آخرین اشعار ناب بابک خنشا
|
🌹زندگی چیست؟🌹
🌹 امید است آیا؟ 🌹
🌹یا که شاید برعکس؟🌹
🌹زندگی اما چیست؟🌹
🌹زندگی پیچک تنهایی هاست🌹
🌹که رود آن پیچان🌹
🌹برود تا مقصود🌹
🌹زندگی چون برکه است🌹
🌹برکه ای کوچک در جنگل سبز🌹
🌹که امیدش هر صبح🌹
🌹دیدن پرنده هاست🌹
🌹صبحگاهان منتظر می ماند🌹
🌹بهر آواز خوش چلچله ها🌹
🌹زندگی چیست اما؟🌹
🌹زندگی هست همان شبنم صبح🌹
🌹زندگی هست شکوه گل سرخ🌹
🌹زندگی مثل نسیم سحر است🌹
🌹زندگی مثل بهاران زیباست🌹
🌹یا که مانند خزان آن کوتاست🌹
🌹تو در این قصه کجایی آیا ؟🌹
🌹تو در این صحنه زیبایی ها🌹
🌹فرصت درک حقیقت داری؟🌹
🌹زندگی می گذرد چونان باد🌹
🌹و سحر نزدیک است🌹
🌹لحظه ها را دریاب🌹
🌹زندگی هر لحظه هست...🌹
|