پنجشنبه ۲۴ آبان
ساز و آواز شعری از سیاوش دریابار
از دفتر چه بگویمت نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ ۲۳:۲۷ شماره ثبت ۱۲۷۰۳۴
بازدید : ۹۴ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب سیاوش دریابار
|
ساز و آواز
@@@. ساز و آواز @@@
لبم با چشمانت باز بردی
چو نی ساز و آواز بردی
گمان کردم در بازی بردم
ولی باختم تو باز بردی
@@@ لگام دل @@@
یک شب دوباره سلام خواهم کرد
آواز خوش دلم پیام خواهم کرد
یک شب به دلم نوید خواهم داد
چون اسب دلم لگام خواهم کرد
@@@ پیام دارم. @@@
اغوش دلت واکن که پیام دارم
یک دست می و آن جام دارم
یا سجده کنم تورا تا صبح ازل
تا با طلوع خورشید کام دارم
@@@. وقتی هستی @@@
چه زیبای بهارم
چه زیبای انتظام
چه زیبای وقتی هستی
بگم من هم یک پری دارم
@@@ آمدم @@@
آمدم تا سر و جانت باشم
آمدم ارامش جانت باشم
آمدم تا به تو گویم رازها
آمدم تا روح و روانت باشم
@@@@@
سیاوش دریابار بچ27دی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بودند