دوشنبه ۵ آذر
قول دادم شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 1 نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۲ ۲۳:۴۶ شماره ثبت ۱۲۶۹۴
بازدید : ۱۰۵۷ | نظرات : ۹۴
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
آمپول هوا زدم
دردِ سرم کم شد!
نوشته هایم را فیلتر کردم،
تا بعد چاپ هوا آلوده نشود!
آزادی همین نزدیکی هاست،
دستِ راست
بعد از پیچ اعدام.
قول دادم زیاد حرف نزنم،
آزادی ام به شرط چاقوست!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.