جمعه ۹ آذر
نماز عشق شعری از افسانه نجفی
از دفتر خورشید_خان اسد نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ ۱۳:۳۹ شماره ثبت ۱۲۶۴۲۶
بازدید : ۵۹۶ | نظرات : ۲۹
|
آخرین اشعار ناب افسانه نجفی
|
نماز عشق
باید نمازی بخوانم !
برای این همه وحشت ِتنهایی...
رو به قبله ام می ایستم؛
مست ِچشمانت
لب هایت را به من بده
باید همین جا،نیّت کنم؛
_می خواهم در تو گم شوم؛پیدا شوم...
چشم هایم را می بندم؛
همچون زخمی آهن
در آغوش تو ؛خم می شوم ؛راست می شوم
به چیز تازه ای بدل می شوم!!!
و دستان ِ عشق
بی درنگ
قنوت ِ خسته ی تنم را؛
می کند اجابت...
افسانه نجفی
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از همراهیتون...تشکر | |
|
ممنون ...لطفتتون پاینده باد | |
|
شما فک کنم گلی فروشی داریید ممنون از این همه سخاوتتون... تشکر | |
|
ممنون و خوشحالم از لطف و همراهیتون... برقرار باشید به عشق... | |
|
ممنون چه حس خوبی داره تشویق های شما دوستان و استادان عزیز...ممنون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بانوی عزیز