در آن تاریکی شب گریه کردم گریه کردم
برای غربت خود گریه کردم گریه کردم
به یاد کودکی ها گریه کردم گریه کردم
به یاد مادر چشم انتظارم گریه کردم گریه کردم
برای جسم صد چاک رفیقان گریه کردم گریه کردم
برای چفیه های غرق درخون گریه کردم گریه کردم
برای خشکی لبهای تنشه گریه کردم گریه کردم
برای آسمان بی ستاره گریه کردم گریه کردم
برای عاشقان خفته در خون گریه کردم گریه کردم
برای باورم ،عشقم،پدر هم گریه کردم گریه کردم
برای عابدان در شلمچه گریه کردم گریه کردم
برای هور و اروند و هویزه گریه کردم گریه کردم
برای ترکش جامانده در پا گریه کردم گریه کردم
برای پنجوین و کانی مانگا گریه کردم گریه کردم
برای عاشقان کوی مجنون گریه کردم گریه کردم
برای خفتگان رود کارون گریه کردم گریه کردم
به شوق دیدن دربند دشمن گریه کردم گریه کردم
به سان بارش باران بهمن گریه کردم گریه کردم
تورا زیبا به دوش باد دیدم گریه کردم گریه کردم
تو را دور از وطن در خاک دیدم گریه کردم گریه کرد
اگه می تونستید گریه کردم رو هم در کل یه بار یا نهایتا دو بار بیارید .. بهتر می شد. و شاید با پس و پیش کردن بشع نیماییش کرد..
در آن تاریکی شب
برای غربت خود
به یاد کودکی ها
به یاد مادر چشم انتظارم
درود بر شما