يکشنبه ۴ آذر
وطنم غزه شعری از امیررضا رحمانی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ۲۱:۳۶ شماره ثبت ۱۲۵۹۱۸
بازدید : ۲۵۵ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب امیررضا رحمانی
|
سرزمینم را
امیدِ،روز های واپسینم را
نهال نو رسُ صبح سپیدم را
بهار مهربانم را
عشقم را
خدایا
این چُنین در پیش چشمم خوار و عریان میکنند
ظلم روشن می کنند
بی وفایی از تمام جان و از دل می کنند
هر چه خواهند و توانند می کنند
کودکان بی گناهُ و بی دفاع را میکشند
هر که فریادی بَر آرد
از ستم هاشان سخن راند
قلب او را
آن چنان که دوست می دارند
پر پرُ آواره شهر و دیارش می کنند
خدایا از کسی یاری نمیبینم
مدد کاری نمیبینم
همه از پشت تیر می رانند
همه نامرد و نامرد اند و من اینجا غریبی در وطن هستم
امیررضا رحمانی
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از شما | |
|
متشکرم | |
|
متشکرم از مرد بزرگ آقای استکی | |
|
متشکرم | |
|
ممنون خانم آهنگران | |
|
ممنون .... سلامت باشید | |
|
متشکرم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آفرین تان
درود بر شما