جمعه ۲ آذر
عاشقی شعری از امیر محمد دهقانی (یگی)
از دفتر عشق نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ۱۱:۲۸ شماره ثبت ۱۲۶۱۲۵
بازدید : ۲۰۰ | نظرات : ۲۶
|
دفاتر شعر امیر محمد دهقانی (یگی)
آخرین اشعار ناب امیر محمد دهقانی (یگی)
|
خیره گشتم مثل مجنون
بر دو چشمانش هم اکنون
یک نگاهی مثل دریا
چون بلایی بر دل ما
چون سراغش من برفتم
دست رد زد بر دو دستم
یک صدا آهی کشیدم
در زمان مرگی بدیدم
من دگر طاقت ندارم
بر دلم دردی کشانم
بار دیگر من برفتم
یک سخن از او شنیدم
ای پسر،گرمن تو خواهی
شرط گویم،گر بخواهی
من به او گفتم که ای جان
امر کن جانم به قربان
شرط هایش را شنیدم
ناز هایش را خریدم
گر به آخر چون رسیدم
من جوابی خوش شنیدم
|
|
نقدها و نظرات
|
خیلی ممنون از استاد عزیز ❤️ | |
|
خیلی ممنون از استاد عزیزم ❤️ | |
|
خیلی ممنون از بانو آهنگران 🌹 | |
|
خیلی ممنون از شما 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹❤️ | |
|
خیلی ممنون 🌹🌹 | |
|
خیلی ممنون از بانو ذوالفقاری 🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و جالب بود