سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      آغوش

      شعری از

      آرسام شمس

      از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ۱۲:۴۵ شماره ثبت ۱۲۶۰۹۷
        بازدید : ۸۹   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر آرسام شمس

      تو ای طناب گردن گیر   نماد خشم دامن گیر
      چه رویاها که جان دادند  در آغوش تو بی تقصیر
       
      تو ای خنجره درنده  به زهر خشم آکنده
      چه تن ها کز تو شرد گشتن  چه رستم ها که بازنده
       
      تو ای گلوله سُربی   تهی از روح و از رحمی
      نه فرق خشت و تن بینی   نه واست میکنه فرقی
       
      تو ای انسان درمانده   که روحت بند تن مانده
      چه طعم است جیره خونی؟  مطیع الامر هرکینه
       
      به ما کز نسل آفتابیم   زنان جاودان نامیم
      به تاریخ سمبل عشق   نماد هیبت مردیم
       
      نگشست خنجری چیره   نه هیچ زنجیر و گوله
      نبودست از اَجَل ترسی   زمین برخونه ما تشنه
       
      تو ای ناپاک زمستان   بترس از خشم این بُستان
      ز هرگلی که میچینی   ای زمستان بهار میبینی 
       
      تو ای سیاهی رقصان  بترس از خشم این بستان
      به رقصت در شب تیره   طلوعی میشود چیره
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      شاهزاده خانوم
      چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ۱۶:۲۹
      باریکلا.. خندانک
      چه محتوای باارزشی خندانک خندانک
      و چه کوبنده.. خندانک خندانک
      درود بر شما و اندیشه های نابتان خندانک
      عباسعلی استکی(چشمه)
      چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ۱۸:۳۵
      اجتماعی بسیار زیبا و جالب بود خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ۱۲:۴۳
      شاعر گرامی
      طبعتان جوشا
      زبانتان گویا
      قلمتااان نویسا
      هزاران درود
      خندانک خندانک خندانک
      جواد مهدی پور
      چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ۱۸:۲۲
      درود بر شما جناب شمس گرامی

      ناب سرودید

      خندانک خندانک خندانک
      راحله حصارکی (راحیل)
      يکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ ۲۱:۴۷
      🌹🌹🌹
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0