شنبه ۳ آذر
نقاشی شعری از آگرین یوسفی
از دفتر بِرکه و مآه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ ۱۲:۳۵ شماره ثبت ۱۲۵۶۶۸
بازدید : ۲۲۰ | نظرات : ۳۴
|
آخرین اشعار ناب آگرین یوسفی
|
راستی
می دانی
بی توحوضِ
نقاشیِ من
بی رویاست؟!
#آگرین_یوسفی
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم استاد😍🌻 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 🪻🪴🪻🪴🪻🪴🪻🪴🪻🪴🪻 ❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️
| |
|
ممنونم مهربان همراه همیشگی😊😊😍🌻 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 🪻🪴🪻🪴🪻🪴🪻🪴🪻🪴🪻 ❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️
| |
|
😍 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 🪻🪴🪻🪴🪻🪴🪻🪴🪻🪴🪻 ❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️
| |
|
ممنونم از شما مهربون😍😊🌻🌼 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 🪻🪴🪻🪴🪻🪴🪻🪴🪻🪴🪻 ❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️
| |
|
دورت بگردم مهربونم😘😘😚😚 | |
|
سپاسگزارم😊😍 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 🪻🪴🪻🪴🪻🪴🪻🪴🪻🪴🪻 ❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️
| |
|
سپاسگزارم مهربان استاد جانم 😍🦋🍁🌻 | |
|
سپاس از شما گرانقدر 🍁😍🌿🌻 | |
|
ممنونم از حضور گرمتون😍😊🌻🥀🌼🍁 🌿🌿🌿 🍁🍁🍁🍁 😍😍😍😍 | |
|
سپاسگزارم از شما😍😍😍 🌻🌻🌻 🥀🥀🥀 🦋🦋🦋 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
کوتاهی زیباست