جمعه ۲ آذر
برف شعری از رها فلاحی
از دفتر درختان میرقصند! نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ۱۵:۲۷ شماره ثبت ۱۲۵۴۴۸
بازدید : ۶۴۳ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب رها فلاحی
|
زمستان شد
زمین سپید پوش،
میبارد دانه به دانه،
-- ستاره!
#رها_فلاحی
|
|
نقدها و نظرات
|
💫🌻💫🌻💫🌻💫🌻💫🌻💫 ❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️
| |
|
💫🌻💫🌻💫🌻💫🌻💫🌻💫 ❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️
| |
|
💫🌻💫🌻💫🌻💫🌻💫🌻💫 ❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️
| |
|
💫🌻💫🌻💫🌻💫🌻💫🌻💫 ❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️
| |
|
💫🌻💫🌻💫🌻💫🌻💫🌻💫 ❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️
| |
|
💫🌻💫🌻💫🌻💫🌻💫🌻💫 ❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عالی بود دختر
درود و موفق باشی