چرا غزّه شده غرقابه ی خون
ز بیداد اماراتی و صهیون
نگو خواب دلش سنگین و سرد است
گراز وحشی و بوزینه میمون
**********
چراغ غزّه خاموش است هر شب
بسوزد سر به سر در آتش و تب
به یاد خیمه های اهل طاها
شود زار و پریشان چشم زینب
**********
یزیدان زمان درگیر جنگ اند
پی قتل دوطفلان قشنگ اند
یهودا جانی و خوار تباه اند
همیشه مست افکار مشنگ اند
بسیار زیبا و عالی بود
دردی بالاتر از جنایت صهیونیست ها وجود دارد و آن
بی تفاوتی برخی ها نسبت به این قضیه است و هر جا سخن از فلسطین و غزه میشود دشمنی میکنند و گارد میگیرند اما برای تفاله های خاندان منحوس پهلوی سینه چاک میکنند، همان خاندانی که همین ملت، با تیپا بیرون کرد اکنون اینان از ملت میگویند و از ایران که شک ندارم نه غم ملت دارند و نه درد ایران
ان شاء الله خداوند متعال برای فلسطین عزیز
نصر قریب عنایت فرماید