پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر مولود سادات عمارتی
آخرین اشعار ناب مولود سادات عمارتی
|
دوست دارم
تمام دنیاتوشود
همه جا حرف توباشدو
حرف آمدن تو
همه جا عکس تو باشد
چه می شودمگر
اکنون تویی که مهمی
تو ای ثابت قدم دردین
تو پرای بوی بهشت
همه ی قلم ها از توبنویسند
همه ذهن ها به توفکرکنند
همه و همه برای تودعاکنند
همه ازتو بپرسند
همه برای حفظ جان تو
کاری بکنند
ای کاش تو بیایی آقا
امتحان سختی ست
مااکنون به تومحتاجیم...
|
|
نقدها و نظرات
|
درود وسلام انشاالله با دعای شما خوبان سلامت باشیداستاد | |
|
درود بله بایستی برای بهبودی وضع خودودیگرانکاری کرد ولی منتظرهم بود چون اوکه بیایدظلم تمام خواهدشدانشاالله درپناه حق | |
|
درود سپاس الهی آمین مویدومنصورباشید | |
|
درودبرشمادوست عزیزم الهی آمین موید و منصورباشید
| |
|
درودو سلام برشما مهربانوی عزیزم سپاس ازوجودارزشمندتان الهی آمین سلامت و سربلند باشید انشاالله | |
|
درودبانو سپاس ازشما مویدباشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.