جمعه ۲ آذر
بیا.. شعری از منیژه ضیغمی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۴۹ شماره ثبت ۱۲۵۳۹
بازدید : ۹۴۳ | نظرات : ۴۹
|
آخرین اشعار ناب منیژه ضیغمی
|
کاش
پیش ازاین که
کاسه ی سرم لبریز از
خاک شود
بیایی ...
جگرم دیگر
جایی برای دندان ندارد!
بیااا...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.