جمعه ۲ آذر
دارم از چشم هات مي افتم شعری از نبي احمدی
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۲۳ شماره ثبت ۱۲۵۳۷
بازدید : ۵۱۲ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب نبي احمدی
|
دارم از چشم هات مي افتم
مثل ِ يك قطره اشك ِ سر گردان
سرنوشت ام چه بد رقم خورده ست
مثل ِ يك داستان ِ بي پايان
[] []
من پر از شوق ِ زنده گي بودم
تو مگر مي گذاشتي بكنم ؟
تو اجازه ندادي ام حتا ؛
با خيال ِ تو آشتي بكنم
[] []
خانه ام پشت ِ پلك هاي تو بود
تو پُر از رنگ و ريمل اش كردي
كفتر ِ خانه گي ِ بام ِ تو بود
دل ِ من ، پس چرا ولش كردي ؟!
[] []
وقتي از پلك هات افتادم
از سَر ِ چشم هات سُر خوردم
قاطي ِ عطر ِ گونه هات شدم
رفتم و با لب ِ تو بُر خوردم ...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.