جمعه ۲ آذر
گم شد شعری از مریم رحمتی پویا
از دفتر سنگ خارا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ ۱۲:۲۲ شماره ثبت ۱۲۵۳۱۱
بازدید : ۱۵۴ | نظرات : ۲۶
|
دفاتر شعر مریم رحمتی پویا
آخرین اشعار ناب مریم رحمتی پویا
|
بر هر که وفا کردم ،آخر به جفا گم شد
در دیده ی نا مردان ،دیدی که وفا گم شد
آن مهر و محبت که بر دوست روان کردم
نادیده گرفت آن مهر ، پیشش به خدا گم شد
لطف و کرم و احسان،بر هر که نمودم من
رفت از نظرش یک دم آن لطف و صفا گم شد
از حق چو طلب کردم حاجت به دعای خیر
حاصل نشد آن حاجت، دیدم که دعا گم شد
بسیار سائلان را ، بر خوان خود نشاندم
در وقت تنگدستی ، دیدم که گدا گم شد
نزد طبیب رفتم ، با حال زار و گریان
نومید گشت از من و دیدم که شفا گم شد
بر شانه نشیند گر ، آن طائر خوشبختی
خوشبخت شوم اما،دیدم که هما گم شد
《 مریم رحمتی پویا 》
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود ادیب گرامی ممنون از توجهتون بله بهتره ویرایش کنم ممنون از پیشنهادتون | |
|
سلام و درود ممنون از توجهتون من هیچ رد نکردم دست نیاز سائل بر خوان دگر رفت و دیدم که گدا گم شد ممنون میشم نظرتونو بگید | |
|
الان خوبه ،و مصراع دوم هم نیاز مند ویرایش است بیت ماقبل پایان نیاز به ویرایش دارد | |
|
سلام و درود اديب گرامی تغییراتی دادم ،ممنون میشم نظرتونو بگید | |
|
سلام و درود ممنون از لطفتون | |
|
سلام و هزاران درود ممنونم استاد گرامی همچنین بزرگوار | |
|
سلام و درود ممنونم از لطفتون بله قطعا همین طور خواهد شد | |
|
سلام سید بزرگوار ممنون از لطف شما | |
|
سلام و ارادت ممنون بزرگوار مهرتان مانا | |
|
ممنون از محبتتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
ویرایش نیاز ندارد؟
مثلا:\"دست طلب سائل ، من هیچ نکردم رد
رفت او به سرایی و دیدم که گدا گم شد\"