منتخب از كتاب (نشان دلبري) "تقديم به روح يارم/ليلاي من،نگارم"
دگر بعد از تو، غم پایان ندارد
نگاه عاشقم، سامان ندارد
همیشه مهربان بودی، تو با دل
نمی گشتی ز دردهایم، تو غافل
به یادم هست، که داشتی دست یاری
به قلب من، تو می دادی سواری
هر آنگاهی که می کردم شکایت
ز ظلم این و آن، بر تو حکایت
چونان می دادی بر حرف دلم، گوش
که گو بگرفته ای، من را در آغوش
اگر روزی بودم خوشحال و خندان
تو می کردی خوشی هایم دو چندان
و گر روزی بودم غمگین و نالان
تو می بردی غم روح من از جان
جهان از دوستی ما بود، منور
رفاقت را نکرد چیزی مکدر
نمی دانم چه گشت، اما به تقدیر
نشد با هم بمانیم، یک دل سیر
تو را بگرفت خدا از من، نگارم
ز بعد تو، نفس را می شمارم
بگویم روز و شب، پروردگارا
بده یار مرا، خود در بهشت جا
مرا از دوری یارم، مترسان
که تو مشفق ترینی بهر انسان
اگر چه کرده ای او را، ز من دور
ولی دانم که هست، پیش تو مسرور
عنایت کن خدایا، بر دل زار
که بر عشقت شود، قلبم گرفتار
رها گردم ز غم های دروغین
به جان خود دهم با نورت آذین
زیبا و سرشار از احساس بود