سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        ؟ کجا ،کی،کدام؟

        شعری از

        علیرضا جهان آرا (جهان)

        از دفتر تمنا نوع شعر آزاد

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ ۰۵:۱۹ شماره ثبت ۱۲۵۲۱۹
          بازدید : ۸۵   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر علیرضا جهان آرا (جهان)
        آخرین اشعار ناب علیرضا جهان آرا (جهان)

        ؟ از کجا باید سرودن ره بیهوده طی نمودن
        تا به کی بازیچه بودن غیرت و مردانگی را له‌‌ نمودن
        ؟به کدام درگاه طلب نیاز بردن
        که بدون بار منت گره از نیاز گشودن
        ؟به کدام سرا میتوان دید یار با وفا و یکرنگ
        که زدل وفا نماید، نه به صد حقه و نیرنگ
        ؟به چه عشقی دل بستن، دل عشاق شکستن
        عشق و عاشقی محاله، آخه چشم آدمها رو بستن
        توی این دوره زمونه،عشق و عاشقی یه قصه است
        عشق آدمها به پوله، دل عاشق پرخون پر غصه است
        این روزها فقط دو چیزه، به آدم ارزش میاره
        نه به حسن نه جماله، فقط بمال و مناله‌ 
        توی این دوره زمونه،اگه گبر باشی یا وحشی توی جنگل
        اگه داشتی مال دنیا،جات هست توی قلب‌ها  حتما
        اما باشی همچو حوری ،بدرخشی همچون پرتوء‌ نوری
        چون نداری مال دنیا،پیش چشم همه کوری
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ۱۲:۰۳
        دلنوشته زیبایی است خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ۱۰:۰۵
        قلمتان نویسا
        هزاران درود
        موفق باشید
        خندانک خندانک خندانک
        طوبی آهنگران
        چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ۱۹:۱۳
        سلام جناب جهان ارا ی گرامی
        احسنت بر قلم توانای شما
        علیرضا جهان آرا (جهان)
        چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ۲۱:۵۶
        ممنون متشکرم
        استادبزرگوار،🌹🙏🌺
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0