جمعه ۲ آذر
ماه تمام شعری از فاطمه مهری
از دفتر خط خطی های دلم نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ ۰۰:۰۲ شماره ثبت ۱۲۵۱۶۷
بازدید : ۲۲۸ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب فاطمه مهری
|
بــی تــو ای مــاه تــمــام بــا شــب چــهارده چــه ڪــنــمــ
شــعــلــه ی عــشــق تــو بــا فــصــل تــابــســتــان چــه ڪــنــمــ
بــی تــو در ســردتــریــن روز و شــب ایــامــمــ
ای نــبــودت ســرد بــا فــصــل زمــســتــان چــه ڪــنــمــ
#فــــــاطــــــمــــــه_مــــــهری
|
نقدها و نظرات
|
درود جناب استکی، سپاس از نگاه پر مهر تون💐🌹🌹 | |
|
درود ها جناب کاظمی عزیز و گرانمهر سپاس از نگاه پر مهر و حضور ارزشمندتون چشم حتما 🌹🌹🌸☘️💐 | |
|
درود بیکران جناب محمد نژاد عزیز و گرامی، سپاس از نگاه پر مهر و حضور سبزتون بمونید به مهر 🌹🌸☘️💐🌹🌹🌸☘️💐🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بی تو ای سرو روان با گل و گلشن چه کنم