جمعه ۲ آذر
سقف امید شعری از سحر کرمی
از دفتر ترنم عشق نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ ۰۱:۵۱ شماره ثبت ۱۲۵۰۹۱
بازدید : ۱۷۱ | نظرات : ۱۸
|
|
حجم بزرگی از اندوه بر سقف دلم سنگینی میکند
باید پارویی از جنس امید باشد
تا بروبد اندوه را
از سقف ستبر دلم
تا باز نور آفتاب زندگی بتابد بر دلم
تا گرم شود فضای پر سوز دلم
تا از پنجره اش آسمان دیده شود
تا باز ببینم منظره ناب پر از نور جهان را
|
نقدها و نظرات
|
درود بانو جان
سپاسگزارم همچنین دلتان شادو بدور از غم
💐💐💐💝 | |
|
دورد بانوی ادیب و بزرگوار
سپاس از نگاه و توجه شما زنده باشید به مهر💐💐🌹🌹 | |
|
سلام و عرض ادب
استاد گرانقدر نگاهتان زیباس مچکرم
🌹🌹🌹 | |
|
سلام و عرض ادب بانوی ارجمند
زنده باشید مهرتان مستدام💐💐💐💐🍁 | |
|
درود بزرگوار زنده باشید
زیبا نگاهید به مهر خواندید💐💐💐 | |
|
درود و عرض ادب زنده باشید🌹🌹🌹💐💐 | |
|
درود و عرض ارادت شاعر بزرگولر
مهرتان مستدام سپاسگزارم🌹🌹🌹🌹 | |
|
درود و ارادت بزرگوار
سپاسگزارم🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام بانوی ارجمند
دل تان بی غم آفتاب قلبت تابان