جمعه ۲ آذر
همین ... فردا شعری از صادق آل موسوی،بیژن
از دفتر رنج بیژن نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۶:۵۳ شماره ثبت ۱۲۴۹۹
بازدید : ۶۲۶ | نظرات : ۴۷
|
دفاتر شعر صادق آل موسوی،بیژن
آخرین اشعار ناب صادق آل موسوی،بیژن
|
جشن ... کاغذ دیواری
.... شهر ...
به همین ... زودی هاست
همگی ... دست زنان
هله کشان
می رویم ... تا ببریم
برسر ... دار .... فردا ... را
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.