شنبه ۲۶ آبان
رویا شعری از سوسن عباسی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ ۱۸:۳۶ شماره ثبت ۱۲۴۹۳۰
بازدید : ۱۹۳ | نظرات : ۲۹
|
آخرین اشعار ناب سوسن عباسی
|
چون انگشت های سبز و کوچک یک گیاه معصوم
مغروق در نوازش تلالو پرتوان بخشنده ی خورشید
رها...چون رقص شاخه ها در باد...
آزاد...چون آخرین فرصت پرواز...
بی وزن...چون سقوط یک قطره در دشت تنهایی
مرا در آغوشت بگیر...
بگذار تا ریشه هایم در سرزمین دست های تو بلولند
مملوء از شیرینی نخستین بوسه...
نخستین« دوستت دارم...»
بگذار تا ریشه هایم در سرزمین دست های تو بلولند
من خواب دیده ام
من خواب دیده ام ،
که در باغچه ی چشم های تو می شکفم...
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما سپاسگزارم🌹🍃🙏🏻 | |
|
سپاس از لطف و توجه جنابعالی🌹🍃 | |
|
درود و سپاس بی کران از شما بزرگوار🌹🍃🙏🏻 | |
|
سپاس از لطف شما بزرگوار🌹🙏🏻 | |
|
به به بسیار زیبا درود به شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.