جمعه ۲ آذر
سیرت شیطان شعری از توحید هاشملو قلمدار
از دفتر غم عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ۱۸:۱۵ شماره ثبت ۱۲۴۷۳۸
بازدید : ۱۳۵ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر توحید هاشملو قلمدار
آخرین اشعار ناب توحید هاشملو قلمدار
|
چون نقابی بیفتد صورت از سیرت سیاهتر باشد
و عشق با دروغ های رنگی آغشته
تو از خود و سیاهی درونت بیخبر
و من که تو را در قاب تیره روزگارت تنها میگذارم
و آن روز روز من است
خاطرات مرا رنجور خواهند ساخت
اما من بی تفاوت خواهم ماند
به خود نخواهم گرفت تپش سنگین دل را
در دل خود پاره سنگی خواهم نهاد
سخت و پولاد که به هیچ اشک تمساحی ترحم نکند
به عشق اعتقادی نمانده
در شهر ما عشق لعین شده است
عاشق شدن حماقتی بیش نیست
و تو در سوگ این تنهایی خاموش
صدایت دلم را دیگر تکان نمیدهد
لرزش دستانم را نخواهم گذاشت حس کنی
من که غرور را در هم خواهم شکست
و تو که پشت نگاهت ندامت را خواهم دید
اما من دیگر سنگ را از دلم جدا نخواهم کرد
چون میدانم توبه گرگ مرگ است
و عشق که تو آن را هرگز درک نخواهی کرد
که برای عشق جان و سر باید داد
که هوس را عشق نام نهادن سیرت شیطان دارد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
اجتماعی زیبا و جالب بود
"هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق"