جمعه ۲ آذر
موعود پیروزی شعری از معصومه منصوری
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ۱۸:۰۹ شماره ثبت ۱۲۴۷۳۵
بازدید : ۱۷۶ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب معصومه منصوری
|
همه دروازه ها اینجا شده مسدود
که آخر دشمنان باهم شوند خشنود
هزاران سیل خون اینجا شده جاری
هنوزم نیست کَس اینجا کند کاری
شده تنها صدا در گوش ما فریاد
همه جنگیده اند تا قدس شود آزاد
نزد اینجا کسی حرف از دل معصوم
شده معکوس جای ظالم و مظلوم
جهان مجنون شده از ظلم این جاهل
جوان پرپر شده در دست این قاتل
شنیدی درد مادر را که طفلش بی گناه است؟
ندیدی عهد محشر را که سرکش بی پناه است؟
بهشت آخر حکایت میکند اینجا شهادت را
سرشت آخر شماتت میکند اینجا حماقت را
به خیر آخر رسد آنجا نسیم باد نوروزی
همانطور که امید اینجا دهد موعود پیروزی
"معصومه منصوری"✍️🏼
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.