جمعه ۲ آذر
هویت نامه شعری از صادق آل موسوی،بیژن
از دفتر رنج بیژن نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۶:۴۱ شماره ثبت ۱۲۴۶۰
بازدید : ۱۰۱۱ | نظرات : ۳۰
|
دفاتر شعر صادق آل موسوی،بیژن
آخرین اشعار ناب صادق آل موسوی،بیژن
|
اقتصاد را
به زبان ساده ای می فهمم
اجتماع را خوش رنگ
وسیاست را .... دروغ
من دروغگو نیستم
... من سیاسی نیستم
من فقط عاشق شکستن پنجره هام
تا به هر صبحدمی
... حس تنفس دارم ....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.