مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
جمعه ۲ آذر
جذرِ زرد شعری از مریم کاسیانی
از دفتر سقط سکوت نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ۱۸:۳۸ شماره ثبت ۱۲۴۵۹۳
بازدید : ۳۴۰۹ | نظرات : ۹۴
آخرین اشعار ناب مریم کاسیانی
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
رادیکالِ خودخواهی ات
چه آذرانه
توانِ ریشه های اشتیاقم را می سوزاند!
اعدادِ برگِ بختِ من
هم خوابِ خاکِ خسته اند!
وَ این حاصلِ تفریقِ قدِ مهرِ توست
از سرِ باورِ سبزِ تابعِ عاطفه
مریم کاسیانی
**************
دستِ دخترِ احساسم!
هوایِ جیبِ نجیبِ
_پالتوی پسرِ پائیز را کرده
و مهرِی که آبان ندارد
بی آذرِ کبرِ کر
#مریم_کاسیانی
نقدها و نظرات
🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻 💙💙💙💙💙💙💙💙 🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵 💐💐💐💐💐💐 🌼🌼🌼🌼 💟💟💟 ❤️❤️ ❤️🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻 💙💙💙💙💙💙💙💙 🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵 💐💐💐💐💐💐 🌼🌼🌼🌼 💟💟💟 ❤️❤️ ❤️
درود و عرض ادب و احترام سپاس از لطف حضور مبارکتان🙏🏻♾
درود بر شما مهربانوی عزیز ناب خوش آمدید🙏🏻♾
درود و عرض ادب و احترام خوش آمدید🙏🏻♾
درود و عرض ادب و احترام خوش آمدید🙏🏻♾
درود و عرض ادب و احترام مایه مباهات ست حضور مبارکتان خوش آمدید🙏🏻♾
درود بر شما بانو عجم مهربانم خوش آمدید🙏🏻♾
درود و عرض ادب و احترام خوش آمدید استاد عزیز🙏🏻♾
درود و عرض ادب و احترام خوش آمدید🙏🏻♾
🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻 💙💙💙💙💙💙💙💙 🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵 💐💐💐💐💐💐 🌼🌼🌼🌼 💟💟💟 ❤️❤️ ❤️💙💙💙💙💙💙 🩵🩵🩵🩵🩵 🩵💙💙💙 💙💙💙 🩵🩵 💙
درود و عرض ادب و احترام خوش آمدید🙏🏻♾
درود و عرض ادب و احترام خوش آمدید🙏🏻♾
💙💙💙💙💙💙 🩵🩵🩵🩵🩵 🩵💙💙💙 💙💙💙 🩵🩵 💙🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🌺🌺🌺🌺🌺 🪻🪻🪻🪻 🌼🌼🌼 🥀🥀 💮
درود و عرض ادب و احترام خوش آمدید🙏🏻♾
درود بر شما دوست شاعرم خوش آمدید🙏🏻♾
درود و عرض ادب و احترام خوش آمدید🙏🏻♾
متشکرم از همراهی صمیمانه ی شما بزرگوار
در پناه حضرت دوست باشید
درود و عرض ادب و احترام خوش آمدید🙏🏻♾
🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻 💙💙💙💙💙💙💙💙 🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵 💐💐💐💐💐💐 🌼🌼🌼🌼 💟💟💟 ❤️❤️ ❤️
درود و عرض ادب و احترام خوش آمدید🙏🏻♾
درود بر شما بانو زند گرامی خوش آمدید🙏🏻♾
درود و عرض ادب و احترام خوش آمدید🙏🏻♾
درود و عرض ادب و احترام خوش آمدید🙏🏻♾
درود و عرض ادب و احترام خوش آمدید🙏🏻♾
درود و عرض ادب و احترام خوش آمدید🙏🏻♾ فصل آغوش کتاب و قدم های قلم عاشقی ست دیگر
درود و عرض ادب و احترام خوش آمدید🙏🏻♾
درود و عرض ادب و احترام
خوش آمدید🙏🏻♾
مایه ی مباهات و دلگرمی ست حضور ارجمندتان
درود و عرض ادب و احترام خوش آمدید🙏🏻♾
درود بر شما نیلوفر نازنینم خوش آمدید🙏🏻♾
درود و عرض ادب و احترام خوش آمدید🙏🏻♾
درود و عرض ادب و احترام خوش آمدید🙏🏻♾ البته که دانشجویی بیش نیستم
درود بر شما بانو دهقانی گرامی خوش آمدید🙏🏻♾
درود و عرض ادب و احترام خوش آمدید🙏🏻♾
درود و عرض ادب و احترام خوش آمدید🙏🏻♾
درود و عرض ادب و احترام خوش آمدید استاد بانوی عزیز🙏🏻♾
درود و عرض ادب و احترام خوش آمدید🙏🏻♾
درود بر شما بانو رامیار گرامی خوش آمدید🙏🏻♾
درود و عرض ادب و احترام خوش آمدید🙏🏻♾
درود بر شما آقای کاظمی نیک گرامی ممنونم که به این صفحه سر می زنید 🙏🏻♾
درود بر شما بانو خضری مهربانم خوش آمدید🙏🏻♾
درود و عرض ادب و احترام خوش آمدید🙏🏻♾
درود بر شما مهربانوی عزیزم خوش آمدید 🙏🏻♾
درود و عرض ارادت بانو خدابنده ی عزیز خوش آمدید🙏🏻♾
سلام به روی ماه شما مهدیس جانم
خیلی خوش اومدی عزیزم
درود بر شما
درود و عرض ادب و احترام خوش آمدید🙏🏻♾
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
هر دو زیبا بودند 👏🌺🌺