چهارشنبه ۷ آذر
عمرمروبهپایاناست شعری از مجنون ملایری
از دفتر جوجه اردک زشت نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ۲۰:۵۳ شماره ثبت ۱۲۴۵۳۱
بازدید : ۱۵۷ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب مجنون ملایری
|
سلولم ساکت وخاموش
فضای خانهام سرداست
چونفصلزمستان است
وتنهاهمدمروزوشبم
چشمانساماناست
مرااودردودرماناست
دگرماندن ویارفتن نداردفرق
چوناینجازمستاناست
سلولمخلوتوخاموش
وتنهاهمدمملبخندساماناست
درونایندلپردرد
همیشهبادوبوراناست
وچشمانمبهتاریکی
بدانهمواره گریاناست
غممراباکهگویممن
فقط سامانبرویممیزندلبخند
ندارم همدمی اینجا
برایمخانهزنداناست
دلازماندنپشیماناست
ببین حالمپریشاناست
ودلدلتنگساماناست
وماندن درچنینحالی
بدانچونمرگتدریجیست
محبتنیست یارینیست
نباشدهیچغمخواری
نمیدانیچه بددریستتنهایی
مرگمن شبيه مرگباراناست
دلمازغصهلبریزاست
اینجافصلپاییزاست
وحالدلغمانگیزاسیون
واینقندیلاشکمن
دگرمن یخزدممردم
تمامهستیامشوراست
احساسمواینماندن
عدابممی دهدهردم
دلمدلتنگساماناست
وچشمانیکه گریان است
دلیپردرد وچشمان
هميشه پرزاشکوعمربیهوده
کهدیگرروبهپایاناست
ودارممی شمارم لحطههاراچون
دلمدرانتطارمهرپایاناست
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و غمگین بود