يکشنبه ۴ آذر
گل مریم شعری از عباس ترکاشوند
از دفتر رویش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ ۲۳:۰۵ شماره ثبت ۱۲۴۵۰۷
بازدید : ۱۶۲ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب عباس ترکاشوند
|
پر می زنم با بال مژگان تو ای زیبای در من
در ذهن خود می جویمت
با چشم شب در نور مهتاب
ان عشوه های دلکش و بی رحم
ان جلوه ی ساده ولی مبهم
از من گریختن ها، در هم تنیدنهای با لبخند
هر چند که دوری
هر چند که این فاصله بگرفته تورا زمانه از من
در جادوی خیالم با توام ای گل مریم.at
|
نقدها و نظرات
|
خانم شاهزاده سلام | |
|
استاد استکی درود | |
|
بانو عجم سلام | |
|
درود جناب آزاد بخت | |
|
سلام خانم کاسیانی | |
|
جناب انصاری درود | |
|
سلام جناب حاجی پوری | |
|
درود جناب مدهوش | |
|
درود خانم عباسی | |
|
جناب اشوب سلام | |
|
خانم دهقانی سلام | |
|
درود خانم تیر | |
|
درود آقا جواد | |
|
سلام خانم معادی ممنون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما