جمعه ۲ آذر
باغ پاییزی شعری از حسن لطفی
از دفتر عشق پاییز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ۲۰:۲۳ شماره ثبت ۱۲۴۴۷۵
بازدید : ۲۰۵ | نظرات : ۱۸
|
|
ساغر ازاین عاشقی لبریز باید ساختن
طبع شعری گرم و شور انگیز باید ساختن
کن مهیا هر طر ف؛ با ید بساز ی منزلی
خانه را درکوچه پاییز باید ساختن
نام؛ ویرایشگر عاشق بود پاییز ما
داس عشق و عاشقی را تیز باید ساختن
راه را بر باغ پاییزی بیا هموار کن
خوش نباشد غافلی بر خیز باید ساختن
دل مکن آشفته در این چند روز زندگی
زنده بودن. را گل وگل ریز باید ساختن
حسن لطفی ۱۷مهر۱۴۰۲
.......
|
نقدها و نظرات
|
💙💙💙 🩵🩵 💙🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🌺🌺🌺🌺🌺 🪻🪻🪻🪻 🌼🌼🌼 🥀🥀 💮 | |
|
شاعر بزرگ زاده جناب شفیعی عزیز ممنونم از کوچک نوازی شما | |
|
پاییزت مبارک شاعر بانوی مهربونم سپاس گذارم از آمدن زیبا و سر سبزت فاطمه عزیز | |
|
درود شاعر بانو راحله عزیز ممنونم و بسیار خوشحال زنده باشی عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پر احساس و زیبا بود