شنبه ۳ آذر
اذان صبح شعری از سیاوش دریابار
از دفتر چه بگویمت نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ ۲۲:۵۷ شماره ثبت ۱۲۴۳۰۳
بازدید : ۲۲۳ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب سیاوش دریابار
|
.....وقت اذان است......
اینجا شکسته دلی پایش به چوبه دار است
موذن اذان بگو
ساقی شده مست و معشوق خمار است
موذن اذان بگو
یک کودک دیگر به خیل بیشمار است
موذن اذان بگو
این تیرگی شهر به دست مرد نابکار است
موذن اذان بگو
افسوس که این شهر شهر فرار است
موذن اذان بگو
هاتف به یقین انجمن شهر سوار است
موذن اذان بگو
دریا نشو غمگین که وقت قرار است
موذن اذان بگو
سیاوش دریابار ۱۲مهر۱۴۰۲
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم از لطف شما
خیلی بزرگی نمودیت | |
|
ممنونم از لطف شما
خیلی بزرگی نمودیت | |
|
سلام
استاد گرانمایه از شما تشکر دارم
لطف شما مسعدام | |
|
سلام
ممنونم از این همه بزرگی
لطف شما مستدام | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
یاد تِرک یه روز خوب میاد از سروش هیچکس افتادم
شعر دغدغه مند و زیبایی و جای بهتر شدنم داره
به امید اومدن یه روز خوب 🌹✌️