شنبه ۱۰ آذر
|
آخرین اشعار ناب علیرضا محمودی
|
دیری است که بر آینه زنگار نشسته
زاندوه گلِ یاس، دلِ شمع شکسته
از داغِ دلِ پرپرِ پروانه چه گویم
بر شاخه ی مجنونِ دلم زاغ نشسته
در خانه ی خمار چو دوشاب فروشند
آشوب شده شهر و درِ میکده بسته
( رازی که برِ غیر نگفتیم و نگوییم)
آن عاشق جانانه ز ما عهد گسسته
آواز ِحزینِ دل ِما را چو شنیدند
گفتند که مرغِ دلش از دام نرَسته
زان لحظه که خشکید گلِ نازکِ عشقم
غیرِ علف ِهرزه در این باغ نرُسته
دلتنگِ رباب و می و میخانه ام امشب
گوشِ دل از این ناله ی غمگین شده خسته
اینجا به جز از جغد کسی لانه ندارد
هر مرغ ِخوش آواز ز ویرانه بجسته
|
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد. سپاس از تذکر ی که فرمودید. | |
|
درود بر شما استاد محمدی عزیز سپاس از لطفتان | |
|
درود بر شما بانو سپاس از حضور پر مهرتان | |
|
درود جناب اکرمی خوش آمدید | |
|
درود بر شما دوست عزیز جناب آقای کاظمی | |
|
درود بیکران سپاس فراوان | |
|
درود بانو سپاس از شما . | |
|
درود استاد نظری سپاسگزارم | |
|
درود بانو، سپاسگزارم خوش آمدید | |
|
درود بر شما سپاس از حضور پر مهرتان ، موفق باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود👏👏🌺🌺
نرُسته اقوا در قافیه دارد و بهتر است استفاده نشود