پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر نرگس فتحی زاده(موژان)
آخرین اشعار ناب نرگس فتحی زاده(موژان)
|
گل سرخی که تو دادی میان دفترم مانده
شبیه من شده بی تو بدون عشق پژمرده
هنوز عادت نکردم من به تنهایی بدون تو
ببین پروانه ی شادی میان سینه ام مرده
رسیده فصل پاییز و دوباره بی تو دلتنگم
نگاه آسمان امشب پر از اندوه میبارد
جهانت غرق آرامش شنیدم شاد و خوشبختی
ولی با اینهمه قلبم هنوزم دوستت دارد
خیابان سرد و بی پایان کنارم جای تو خالیست
زمانی غرق خوشحالی همینجا راه می رفتیم
صدای خنده های ما میان کوچه می پیچید
من و تو غرق رویاها به سمت ماه می رفتیم
صدای گریه ی ابرو هوای بودنت اینجاست
عجب پاییز غمگینی نگاهم خیس باران است
خودت رفتی ولی یادت مرا آهسته خواهد کشت
زمانی باز میگردی که جسمم سرد و بی جان است...
|