جمعه ۲ آذر
ذره و من شعری از سیاوش دریابار
از دفتر چه بگویمت نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ ۱۶:۳۴ شماره ثبت ۱۲۳۸۹۲
بازدید : ۱۹۲ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب سیاوش دریابار
|
....ذره..من....
...ذره.....
ذره که میشوی
یقین
بزرگ شوی
چو بت شکن
ور نه به
کبر
یقین
دام شوی چو اهرمن
کبر
تورا
فنا دهد
می بردت به سوی
من
من که شدی
یقین بدان
هیچ سوی
به انجمن
کبر
فرشته میکند
دور ز باغ
نسترن
حسن تو در
ذره شدن
یقین بدان
جان من
....من....
من از این من بودن
از این همه در هم بودن
از این خط بی تن بودن
از این شب روشن بودن
و از این
قاضی تن بودن
رها شو
ای عزیز
تو من نگو
که من شود
طعمه شهر بی سخن
من به یقین
کبر شود
جفا شود
بلا شود
خدا بی خدا شود
فنا شود
جفا کند به تن
من بگذار و هست شو
لایق باغ
الست شوی
در خور بندگی شوی
جدا شوی از این بدن
سیاوش دریابار
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام
خدا رو شاکرم که توقیفی شد لطف شما شامل حال ما شد
بسیار بزرگی و کرامت فرمودیت
ممنونم
قلمتا همیشه سبز و مانا باشد
به امید توفیق روز افزون
با تشکر | |
|
سلام
خدا رو شاکرم که توقیفی شد لطف شما شامل حال ما شد
بسیار بزرگی و کرامت فرمودیت
ممنونم
قلمتا همیشه سبز و مانا باشد
به امید توفیق روز افزون
با تشکر | |
|
سلام
خدا رو شاکرم که توقیفی شد لطف شما شامل حال ما شد
بسیار بزرگی و کرامت فرمودیت
ممنونم
قلمتا همیشه سبز و مانا باشد
به امید توفیق روز افزون
با تشکر | |
|
سلام
خدا رو شاکرم که توقیفی شد لطف شما شامل حال ما شد
بسیار بزرگی و کرامت فرمودیت
ممنونم
قلمتا همیشه سبز و مانا باشد
به امید توفیق روز افزون
با تشکر | |
|
سلام
خدا رو شاکرم که توقیفی شد لطف شما شامل حال ما شد
بسیار بزرگی و کرامت فرمودیت
ممنونم
قلمتا همیشه سبز و مانا باشد
به امید توفیق روز افزون
با تشکر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
احتمالا اشتباه تایپی است:
هیچ سوی
به انجمن