پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر امید کیانی (امید)
آخرین اشعار ناب امید کیانی (امید)
|
گرگان سوار دستهی جارو
ارشاد و من دنبالِ دعوایم
یک جنگ نامعلوم و طولانی
یک صلحِ من با منِ تنهایم
خوابم نمیآمد سکوت آمد
در کسوتِ غولی که پرهایم
مبهوتِ آتش در هبوطی نو
من عاشقِ یک لحظه فردایم
یک فرش و یک جنگل گل و بوته
صحنی پر از نبضِ قدمهایم
قابی پر از خورشید و نورانی
تصویر فردایی همآوایم
دیوارِ آبی، سقف ِ آبیتر
من عضوی از این حوضِ زیبایم
دریا غروبی در پیِ رفتن
یک قایق و با مرغِ مینایم
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر فرزانگان ارجمند شعرناب
زندگیتان خوش نقش و نگار و غرق در نور و سرور و نیکبختی طرح لبخندتان که زیباترین قاب تصویر آدمیست جاوید باد
و درود ویژه بر شمایان گرانمهر و مخاطبین و خوانندگان این صفحه خوش آمدید سپاسگزارم از محبتتان
حضورتان به درخشش مهر تابنده و گرم
بیت دوم اشتباه تایپی دارد که صحیح آن در ذیل آمده است
گرگان سوارِ دستهی جارو ارشاد و من، دنبالِ دعوایم
یک جنگِ نامعلوم و طولانی یک صلحِ من با من، که تنهایم
خوابم نمیآمد، سکوت، آمد در کسوتِ غولی، که پرهایم
مبهوتِ آتش، در هبوطی نو من عاشقِ یک لحظه فردایم
یک فرش و یک جنگل گل و بوته صحنی پر از نبض ِ قدمهایم
قابی پُر از خورشید و نورانی تصویرِ فردایی، همآوایم
دیوارِ آبی، سقف ِ آبیتر من عضوی از این حوضِ زیبایم
دریا غروبی در پیِ رفتن یک قایقی با مرغِ مینایم
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت
خورشید تابان خراسان، ضامن آهو ، یاوردرمانگان و بیچارگان
حضرت امام رضا علیه السلام
را تسلیت عرض می نمائیم