پنجشنبه ۸ آذر
شمعی در زمستان شعری از عادل دانشی
از دفتر ایستاده در خویش نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ ۱۴:۲۴ شماره ثبت ۱۲۳۶۶۳
بازدید : ۱۸۷ | نظرات : ۲۹
|
آخرین اشعار ناب عادل دانشی
|
ای آواز آفتاب
هنوز گرمای بوسه ات را در اعماق برفی قلبم حس می کنم .
شعله ی چراغ امید را چه عاشقانه روشن نگاه داشته ای
با برق نگاهت ،پای خسته ی دل در بوران زندگی راه بهار را پیدا می کند .
تو در وسغت زمستان چون شقایق آتشین می درخشی..
هوای تو را هر روز در سکوت سرد لحظات نفس می کشم
عادل دانشی (بداهه به مناسبت تولد همسرم)
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما متشکرم | |
|
سپاس استاد استکی بزرگوار | |
|
درود جناب مهدی پور ارجمند سپاسگزارم | |
|
درود آقای اصلانی محبت دارید البته من شاگرد هم نیستم چه برسه به استاد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما جناب دانشی عزیز
زیبابود