دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر رضا دهقانی(آمور)
آخرین اشعار ناب رضا دهقانی(آمور)
|
تورا کجا گم کرده ام
مادر...؟؟؟
در هیاهوی کدامین
تمنا...
در کوچه های مه آلوده
قضاوت یا ،، ریا ...
یا که پا بر شانه های
دوست ...
تا .. رسم بر اوج کبریا
تورا کجا گم کرده ام ؟؟؟؟
در سجده های طولانی نه برای تو
برای گرفتن تائید از خدا ...
در پی یوسف ها
برای در دانه شدن ...
یا که در بوی عطر ممنوعه یک
زن ...
یا که در آغوشی که از
اول بود اشتباه ...
تورا کجا گم کرده ام ؟؟؟
در میان زرق و برق
دنیا...
یا که در لا به لای نا خوشی های
روزگار ...
تا کشیدم دست از گوشه
چادرت ...
تو را گم کرده ام ....
من تورا در شکستن بالهای
فرشته ،گم کرده ام.....
مادر ،،،
مرا در این شکستنهای بی صدا
پیدایم کن...
که سخت مهتاجم...
رضا دهقانی آمور
تقدیم به مادران سرزمینم
|
نقدها و نظرات
|
زنده باد تمام مادران دنیا | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مبارک تمام مادران باشد
کاش هیچ کس مادرش را فراموش یا گم نکند